Search This Blog

Monday, November 12, 2012

Very late update...

私。。。 どんな人ですか?
久しぶりね!(笑)
元気か?
very late update, ごめんなさい!(_ _)

so.. where must I begin, huh? lol.
there are soooo many things I wanna share, is it good to write all out now?? lol.
今日大学へ行きませんでした。私の体は全然よくないです。
今日寝たいです、たぶん。。。 (笑)
えと。。。
今何をしているか,トモヤさん? ( ._.)


You know what, I'm preparing a new year gift for him (^_^) it's still a secret, I can't publish what kind of gift right now, even though I've told already to some friends, but I will let you know about the gift later. Noted: if I can make it well and it's worth to be published lol xD いいですか?(笑)

あ?テスト?
テストは。。。よかったです!
もじと文法と読解と聴解と会話と英語とインドネシア語とPLUはよかったです。(^_^)
Just wait for the result, I hope everything is good.

2週間前に私は一人でTaman Mini Indonesia Indahへ行きました。本当に楽しかった!
Taman Miniへ写真を撮りに行きました。
It's for Toru Birthday Project. (^_^)







そこに伝統的家と博物館と他おもしろスポットがあります。。。あ、子供の宮殿も!
そして、変な動物がいます。あれ?なにこれ?!!


亀?あ、ちがう。。亀みたいですね。
これはbulusです!Amyda cartilaginea!
Bulusはかわいいですか、こわいですか?(笑)

Unfortunately, I couldn't go to all places there!  That day I had English exam too (T_T)
もう行きたい!すべてのスポットへ行きたい!いつ???(笑)

ところで、私は12月2日に日本語能力試験のN5をします。もう1ヶ月!
がんばりますよ!

ではね!

No comments:

Post a Comment